Terve,
Ajattelimme tehdä tälläisen yhteisen hakemuksen jotta ei tulisi samat asiat toisteltua. Olemme siis RL-kavereita.
Aloitimme pelaamaan SWTOR:ia sen julkaisun aikaan ja valitsimme palvelimen umpimähkää, huonoksi onneksemme tämä palvelin pieneni huomattavasti
ja jopa iltaisin Fleet:illä on vain 35 ihmistä (republic puolella).
Meille on tärkeää pelaamisen hauskuuden kannalta että löydämme suomalaisen endgame killan jossa on ihmisiä joiden kanssa tulemme toimeen ja joiden kanssa haluamme pelata peliä. Emme tykkää MMO:ista yksinpeleinä.
Olemme nyt koittaneet kahta eri serveriä ja kummankin suomalainen väestö on noin 3 hengen luokkaa.
Ajattelimme koittaa erilaista lähestymistapaa ja etsiä ensin killan ja tehdä hahmot sitten. Törmäsimme Harbingeriin joka sivujen ja pienen jäsenille juttelun jälkeen osoittautui sen verran kiinnostavalta että päätimme tehdä hakemuksen.
1. Mikä on oikea nimesi?
Kristian
2. Minkä ikäinen olet?
28 vuotias
3. Hyväksytkö kiltasäännöt? http://harbinger.enjin.com/rules
<käsi sydämellä> Vannon täten hyväksyväni kiltasäännöt kokonaisuudessaan.
4. Onko sinulla kokemusta MMO:ista?
Olen pelannut MMOita vuodesta 1999 saakka, aloitin pelillä nimeltä Darkages joka oli alunperin korealainen 2d MMO.
Tämän jälkeen ryhdyin pelaamaan everquestia jota pelasinkin muiden MMOiden testailun ja pienien taukojen ohella WoW:in julkaisuun asti.
Jos kaikki koskaan pelaamani MMO:t (joista maksanut kuukausimaksua) laskisi niin lista näyttäisi tältä:
Darkages, Ragnaros, Lineage, Shadowbane, Starwars Galaxies, Everquest, Everquest 2, Anarchy Online, Age of Conan, Warhammer online, Lotro, Ultima Online, WoW, SWTOR, Aion, Warhammer Online
5. Vapaa sana (esim. classivalinta, harrastukset)
Olen pelaillut seuraavia hahmoja:
Trayus Academy (Republic)
- lvl 50 scoundrel
- lvl 50 vanguard
- lvl 50 commando
Tomb of freedon nadd (Empire)
- lvl 50 mercenary
Huomasin että commando/mercenary healeri on se minulle sopiva hahmoluokka. Olen valmis myös pelaamaan DPS:änä tilanteen sitä vaatiessa.
Voin miettiä myös muita hahmoluokka vaihtoehtoja. Scoundrelista en kuitenkaan hirveästi tykännyt.
1. Mikä on oikea nimesi?
Jaro
2.Minkä ikäinen olet?
24
3.Hyväksytkö kiltasäänöt?
ilman muuta.
4.Onko sinulla kokemusta MMO:ista?
Olen aloittanut raidaamisen wowin vanillassa. Silloin kerkesimme juuri clearata bulgarialaisen killan kanssa aq40
ennen kuin tuli kovan onnen lisäosa. Wotlk aikaan pelasin spinebreakerillä (Funny Tentacles) killassa joka
oli sillä hetkellä servun kovin raidikilta. Cata aikana pikkase rauhottu raidaaminen ja Wowi alko olemaan jo
nähty. AO, UO, Lotroa ja warhammer onlineakin on tullut välissä kokeiltua, mutta nyt vasta on tullut toinen mmorpg mitä
jaksaa pelaillakkin.
5. vapaa sana (esim classivalinta, harrastukset)
Tosiaan oon pelaillu jedi guardiania trayus academyllä (50) republic puolella
ja muutamia classejä alta 30.
Tomb of freedon nadd (empire)
sith assasin (50)
Wowissa tuli enimmäkseen pelattua shamaania (ele,resto) ja saattaisi olla että commando/sage voisi olla mukavia hahmoluokkia
raidaamiseen. Mutta ei toki ole suljettuja vaihtoehtoja jos kilta ehdottomasti tarvitsee jonkin tietyn classin lisää.
Kirjautuminen